Hollywoodeando

Publicado: 03/07/2007 en Uncategorized

Os tengo abandonados… Lo se.
Pero han sido semanas dificiles. Mucho trabajo, mucho viaje, mucho calor y mucho de mucho.
Entre lo mas destacable, decir que la semana pasada fue el Todos en alta 2007, el congreso de cine digital que organizamos en Zaragoza. A parte de los desastres y lios varios de organizacion, me hacia ilusion compartir dos imagenes!

Los de la foto: Joan Riedweg (Realizador/Director y buen amigo), David Stump (Mars Attack, Garfield, Stand by me…), Randal Kleiser (el director de Grease, Lago azul y el vuelo del navegante!!!!!!!!!!) y yo mismamente. No os imaginais la ilusion que me hizo compartir 3 dias con el director de una de las pelis que mas me gustan, y que mas he hecho el friki viendola!!!!

y la segunda foto-friki del dia… yo mismamente a la izquierda, junto a Rick McCallum y su esposa… McCallum igual no es un nombre muy conocido, pero es el productor de la saga de star wars, y maximo responsable de la misma junto a George Lucas!

 En fin, en proximos posts os contare otro suceso que tuvo lugar en zaragoza… EL SECUESTRO DE LA MEDUSA LUSA por parte de unos desaprensivos con fotos pidiendo rescate incluidas!

Anuncios
comentarios
  1. Núria dice:

    PolisPol!
    Et vaig trucar ahir per saber com ho tens akesta setmana per fer un coffee, comentar el TEA  i deixar que t’avasalli una mica a preguntes ^^ jejej!
    Ara que ja sé una mica més, s’ha d’aprofitar!
    I… esto.. q em podràs enviar aquell parell de fotos?? 😛
    Et truco més tard, a viam si t’enxampo!
     
    ^^

  2. Arianna dice:

    segrest de la Medusa Lusa? això sí que no eh?

  3. Cristóbal dice:

    Bones Pol,
    em preguntaba si a la teva feina treballant amb l’HD sols utilitzar algun tipus de fotòmetre o spotmeter? jo no en tinc cap però igualment crec que utilitzant el diafragma que em dona la càmera de manera orientativa, o sino jugant amb un tipus de diafragma base ajudant-me sovint amb la zebra i amb el que veig amb els meus propis ulls i el que es veu pel combo es pot treballar de manera fiable, i més encara si disposes d’un etalonatge bo. Et comento això perque en algunes produccions en les que he treballat com a tècnic d’iluminació o tècnic de càmera, o en makings of a vegades tambè, he vist com utilitzen el fotòmetre i normalment en cinema l’hi trobo sentit perque nomès tens la informació del tipus de pel·lícula que portes i la càmera de cine no dona la informació (no en conec moltes, però em penso que no) que et dona una càmera de vídeo digital (dv, dvcam, betacam, hdcam o fins i tot les p2).
    A part d’això a la feina on treballo en pràctiques (Ovide) ha arribat la nova càmera hvx500 per les targes p2, que tambè han arribat de noves de 16gb(tot i que he sentit als estats units ja van per targes de capacita superior, no sé si eren de 32gb). I volia saber que n’opinaves, jo encara no les he pogut tocar gaire ( però ja pots comptar que ho faré) i descobrir les diferències entre la varicam j-27, la hvx500 (i la diferència entre aquesta i la hvx200), tot i que potser la diferència més evident és que la varicam té la necesitat de grabar en una cinta cosa que l’altra ja no. I si trobes útil la capacitat de 16gb, ja que sol ser un gb/minut i això potser es queda curt perque són cares i necesiten d’altres aparells per descarregar la informació… Bé en fi, no sé, lamento la parrafada però volia tenir diversitat d’opinions i a la feina ja he anat preguntant i de moment no he pogut treure gaires conclusions, potser quan la vagi mirant i veient pels meus propis ulls…
    Merci per la atenció, salut!
    Kristu
    PD: Per cert i què n’opines de la Red One, la càmera que utilitzarà l’Steven Soderberg en la seva propera producció que grabarà a Espanya?
     

  4. Pol dice:

    Hola Kristu,
    En alta definició i video digital, no s’utilitza el fotometre per exposar, la eina correcte es el monitor de forma d’ona. Si ets a ovide, pots probar allà el ASTRO 3004, que es el monitor de forma d’ona que acostumem a utilitzar per exposar correctament la senyal de video. Hi han altres opcions a les càmeres com el zebra, o l’Y-GET de la varicam i que et donen lectures dels nivells de senyal també prou utils. El fotometre només l’hauries d’utilitzar per medir els ratis de contrast i potser també per matenir raccord/continuitat. Jo l’utilitzo ben poc, prefereixo un monitor de forma d’ona i un bon monitor.
    Conec la HPX500, ja que he fet el DVD europeu de formació de com funciona la cámera per panasonic, i porto remenant-la uns quants mesos. Es una bona camera, una germana "Gran" de la HVX200, amb els mateixos menus que aquesta, pero amb sensors de 2/3". La qualitat es molt mes alta que en una 200, pero no arriba ni de bon troç a la qualitat de la varicam, que te una altra reproduccio del color, sistema de menus, capacitats de gama o velocitats.
    Actualment al mon nomes hi han tarjes P2 de 16GB, i a final d’any arribaran les de 32GB.
    En quant a la red one, se n’ha parlat molt al TEA d’aquest any, aixi com al NAB… Diuen que será la revolució en la cinematografia digital. Quan arribi… veurem 😉

  5. Cristóbal dice:

    Bones,
    merci per la classe ràpida. Tindré molt en compte els teus consells. Salut!
    Kristu

  6. zOol GreziiaZ dice:

    ola ! soy de PERU! me gusta tu espacio… 1 bzhote cdt! 

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

w

Conectando a %s